پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2664
-
الف
+

انیمیشن «از برای آزادی» در آمریکا و روسیه درخشید

احمد خوش‌نیت، کارگردان انیمیشن «از برای آزادی» درباره‌ افتخاراتی که این اثر در حضورهای بین‌المللی این انیمیشن و افتخارات آن توضیحاتی ارائه کرده است.

احمد خوش‌نیت، کارگردان انیمیشن «از برای آزادی» درباره‌ افتخاراتی که این اثر در حضورهای بین‌المللی این انیمیشن و افتخارات آن توضیحاتی ارائه کرده است.

خوش‌نیت درباره انیمیشن «از برای آزادی» گفت: «از برای آزادی» برنده تندیس نقره‌ای بخش انیمیشن آنلاین فستیوال «International Independent Film Awards»  در شهر لس‌آنجلس آمریکا شد.

این کارگردان همچنین ادامه داد: جشنواره «IIFA» آمریکا در هر فصل از سال برگزار می‌شود و مختص به فیلمسازان مستقل از سراسر جهان است. مهمترین و اولین عنصر انتخاب آثار در این جشنواره داشتن نگاه متفاوت و خلاقیت در بیان کارگردان است. این انیمیشن کوتاه در دو جشنواره بین‌المللی دیگر نیز پذیرفته شده است و به زودی با آثار مختلف از سراسر جهان رقابت می‌کند.

او درباره افتخارات دیگر این انیمیشن گفت: «از برای آزادی» در جشنواره آمریکایی «Chandler International Film Festival» در آریزونا و همچنین در جشنواره «Tula International Film Festival» کشور روسیه در بخش رقابتی بهترین انیمیشن‌های کوتاه انتخاب شده است.

خوش‌نیت همچنین درباره انیمیشن دیگری که به تازگی ساخته توضیح داد: همچنین انیمیشن صد ثانیه ای «Fashion Nazi» یا «مُدلْ مَست» نیز در جشنواره «SHORT to the Point» کشور رومانی و آلمان در بخش انیمیشن‌های کوتاه پذیرفته شده است.

این کارگردان در پایان گفت: «مدلْ مَست» در لایه رویین و ظاهری خود به دنیای مد نقد دارد و در لایه‌های زیرین و پنهان خود به نقد هنر سخیف و همچنین نقد حکومت کمونیستی می‌پردازد.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر